Merkconcept alert! Afgelopen periode was het aan Oh! Strategie & Copywriting de eer om samen met team Marvu een merkconcept vorm te geven.
Over Marvu
Marvu is al meer dan 25 jaar actief als producent van interne transportsystemen in de voedselverwerkende industrie. Het bedrijf voorziet voedselproducenten uit de vleesverwerkende-, visverwerkende-, convenience-, agf- én zuivelindustrie van de juiste transportbanden en speciaalmachines zodat zij elke dag hun werk kunnen blijven doen en hun business kan blijven draaien – Letterlijk én figuurlijk.
De uitdaging
Aan Oh! Strategie en Copywriting de uitdaging om die drang naar verbinding om te zetten naar een krachtig merkconcept. Een merkconcept dat verbindt natuurlijk!
Say. No. More. fam.
Sterk in verbinden: in woord én in beeld
Zonder een functionerend voedselverwerkingsproces geen eten op je bord. Zo simpel is het. Want als de banden niet draaien en alle processtappen in de productielijn niet als een geoliede machine werken, staan de organisatie en haar medewerkers stil – en stilstand is achteruitgang. Voor ons de uitdaging om van die urgentie een krachtige merkbelofte te maken. Zo gezegd, zo gedaan.
Want bij Marvu willen ze organisaties en hun medewerkers de zekerheid bieden dat zij zich kunnen blijven ontwikkelen. Elke dag weer. Zodat de schappen in de supermarkt gevuld blijven en de kwaliteit gewaarborgd blijft. Hoe ze dat precies doen? Juist, door te verbinden. In de breedste zin van het woord. Verbinden door partnership, door jarenlange ervaring in de voedselverwerkende industrie, door hun kennis up-to-date te blijven houden én door ons personeel de ruimte te bieden voor (persoonlijke) groei.
Als dat niet de kracht van verbinding is, dan weet ik het ook niet meer.
Sterk merk? Sterk merkverhaal.
Team Marvu is voorzien van een sterk merkverhaal. Een verhaal dat blijft plakken bij zowel bestaande als nieuwe klanten en ervoor zorgt dat zij bewust kiezen voor het merk. Oftewel, de verbinding met Marvu aangaan!
“Wij herkennen ons volledig in Hannah’s vertaling van ons verhaal, onze historie, onze visie en onze doelen. Dit geeft Marvu als MKB-onderneming een belangrijk richtpunt voor de toekomst.”
Marc Vulders, Directeur Marvu Foodprocessing Equipment
Wil jij anderen nou ook overtuigen van jouw product, kennis, dienst of nieuwe concept? Ga dan terug naar de kern, dat waar jij voor staat. Heb je zelf nog niet helemaal helder in beeld hoe je dat verhaal moet overbrengen op anderen? Dan kijk ik graag een keer met je mee.